اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

آث میلان چگونه احیا شد؟| راز‌های طلایی روسونری

  • کد خبر: ۱۰۱۲۵۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
آث میلان چگونه احیا شد؟| راز‌های طلایی روسونری
میلان چگونه به اوج بازگشته است؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ استفانو پیولی با سیستم پرسینگ خود و استفاده حداکثری از ویژگی‌های مثبت بازیکنانش، میلان را به اوج رسانده است. میلان حالا در رده سوم سری آ است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارد. در کورس سه اسبه قهرمانی اسکودتو، میلان توانسته است در ۲۷ بازی، ۵۷ امتیاز کسب کند. میلان با ترکیبی جوان و نوسازی شده پس از ورود پیولی توانسته است به این دستاورد برسد.

میلان مدل پیولی

میلانِ پیولی معمولا با آرایش ۱-۳-۲-۴ به میدان می‌رود که البته در طول بازی ها، این سرمربی پنجاه وشش ساله چرخش‌های بی شماری میان بازیکنان و پست‌های آن‌ها ایجاد می‌کند. این روش پیولی مقابل بیشتر تیم‌های سری آ که از روش پرس یار محور استفاده می‌کنند، بسیار مؤثر بوده است. تیمِ پیولی از محور دوگانه در خط هافبک استفاده می‌کند که فرانک کسیه به همراه ساندرو تونالی یا اسماعیل بن ناصر به عنوان هافبک دفاعی فعالیت می‌کنند. حضور محور دوگانه خط هافبک در عقب زمین، این امکان را به فول بک‌های میلان یعنی تئو هرناندز و داویده کالابریا می‌دهد تا فرار‌های رو به جلوی خطرناکی انجام دهند.

قمار موفق روی رافائل لیائو

میلان در تابستان ۲۰۱۹، رافائل لیائو را از لیل فرانسه خرید و گفته می‌شود رقم خرید او همراه با پاداش‌ها ۲۸ میلیون یورو بوده است. این رقم برای میلانی که بدهی‌های زیادی داشت، یک سرمایه گذاری بزرگ تلقی می‌شد. پس از دو فصل نمایش‌های بدون ثبات، این پدیده پرتغالی از ابتدای این فصل روی غلتک افتاده و استعدادش را ثابت کرده است. این مهاجم بیست ودو ساله پرتغالی توانسته است تا اینجای فصل سری آ هشت گل برای میلان بزند. دویدن‌های انفجاری رافائل لیائو پشت خط دفاعی حریف، بُعد جدیدی را به تیم پیولی بخشیده است. اگر آن‌ها نتوانند از طریق پرس کردن موقعیت بسازند، این توانایی را دارند که بتوانند به بازی مستقیم روی بیاورند و بالا بازی کنند.

کسی به دوناروما نیازی ندارد!

جانلوئیجی دوناروما از زمان اولین بازی اش برای میلان در شانزده سالگی، همواره مرد اصلی چهارچوب دروازه روسونری بود. جدایی رایگان دوناروما از میلان می‌توانست نگران کننده باشد، زیرا جایگزینی چنین دروازه بان جوان و مطمئنی قطعا کار راحتی نبود. با این حال مدیران میلان با اقدامی هوشمندانه، مایک منیان، دروازه بان لیل را که همراه با این تیم فاتح لیگ فرانسه شد، به تیم خود اضافه کردند. منیان حالا یک سد نفوذ ناپذیر درون دروازه میلان است.

پرس فعال و کارساز

در سری آ، هیچ تیمی به اندازه میلان نتوانسته است از طریق بازپس گیری توپ در نیمه بالایی زمین حریف شوت بزند. میلان توانسته است با گرفتن توپ در نیمه بالایی زمین حریف، ۵۱ شوت ثبت کند. الکسیس سالماکرز، وینگر راست روسونری، یکی از اعضای مهم سیستم پرس میلان است و به طور میانگین در هر ۹۰ دقیقه، ۱.۲ بار مالکیت توپ در یک سوم دفاعی حریف را به دست می‌آورد. سالماکرز، چهارمین بازیکن برتر سری آ در این زمینه است.

فیکایو توموری، تأثیرگذار در برد‌ها

از فصل پیش، هرگاه که میلان توانسته است فیکایو توموری را در اختیار داشته باشد، بهتر از اوقاتی نتیجه گرفته که او غایب بوده است. در ۳۵ دیداری که توموری از ابتدا برای دیاوولو به میدان رفته، آن‌ها فقط چهار بار شکست خورده اند. درخشش توموری در میلان می‌تواند یک دردسر شیرین برای گرت ساوتگیت جهت انتخاب مدافعان برای تیم ملی انگلیس باشد.

جوان سازی موفق ترکیب

یازده بازی از این فصل سری آ برای میلان باقی مانده و در این باشگاه، این حس وجود دارد که آن‌ها می‌توانند قهرمان اسکودتو شوند. پنج بازی پایانی میلان مقابل تیم‌های نیمه دوم جدول است و این ترکیب جوان روسونری می‌تواند برای نخستین بار در یک دهه اخیر، قهرمان سری آ شود. میانگین سنی میلان ۲۶ سال و ۲۹ روز است و این یعنی فقط سه تیم سری آ ترکیب اصلی جوان تری نسبت به میلان دارند. بازی امشب مقابل ناپولی، معیار سنجشی مناسب برای عیار تیم پیولی خواهد بود. اگر میلان بتواند قهرمان این فصل سری آ شود، یعنی غول خفته ایتالیا پس از یک دهه دوباره بیدار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->